Bestyrelsesmøde i A/F Stævnen 19. 3 2014

Dagsorden:

  1. Godkendelse af referat fra sidste møde
  2. Status på generalforsamlingen 6/5
  3. Status på 5 års mangelgennemgang.
  4. Opfølgning på møde om havnebad
  5. Status på returbeløb fra Odense Kommune
  6. Opdatering af beboerfolder
  7. Eventuelt

ad 1 Godkendelse af referat fra sidste møde
Referatet godkendt. Godkendelse foretaget inden referatet offentliggøres på hjemmesiden
ad 2 Status på generalforsamlingen 6/5
– Prisen for arrangementet, fordeling i lokaler, suppleanter og bestyrelsens forslag til valg, dirigenten er på plads.
LEA udsender indkaldelse og materiale til ejerne i rette tid. Der vil være tilmelding til spisning.

ad 3 Status på 5 års mangelgennemgang.
Der er kommet tilbagemelding fra vores konsulent, Per Røssel om status på 5. års reparationer.  Der er aktuelt kommet skred i udbedring af skader. Lars skriver en redegørelse på hjemmesiden. Jørgen kontakter Per ang. usikkerhed omkring grundigheden af udbedringer af brandsikringen omkring skraldeskakten.

ad 4 Opfølgning på møde om havnebad.
Enighed om at informationsmødet om havnebadet var en positiv oplevelse. Lars deltager i møde om planlægningen af badet d. 31.3

ad 5 Status på returbeløb fra Odense Kommune.
Der er nu fremsendt elektronisk faktura på ca. 50.000 kr til Odense Kommune vedrørende tilgodehavende for el til gadelys m.m ved promenaden. for perioden 2008-2013. Fremadrettet afregner Odense Kommune direkte med strømleverandør.
ad 6 Opdatering af beboerfolder
Anette  fra Broen opdaterer og redigerer den lille folder til nye beboere, og det er vi meget glade for.

afd 7 Eventuelt
Vi beder ejerforeningen om få Q-Park til at ændre observationstiden på parkeringer i området fra 5 min til 10 min
Næste møde aftales efter generalforsamlingen.

Referat Jørgen


Udgivet

i

,

af

Tags:

Discover more from Stævnen, Broen, Sejlet, Soldækket & Mesanen

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading